z komiksu Hledá se Andy W.

Původně jsem napsala jen scénář ke komiksu. A pak mi to nedalo. Takže asi i sama dokončím.
(přehrabuji se v kresbách)


fragmenty ze scénáře:
Titulek: Lehl jsem si do postele a měl divoké sny, ve kterých mne otec zavíral do kufru.

//tu mi přečuhovala noha, tu ruka, a utíkal se mnou do kopců, že v rovinách ztratíš sny, halekal. Taaam všeeeechno vidííííš, aaa tooo jee naaaprd. Za kopec nevidíš a tak sníš. Otec trpěl na jednoduché návody.

///Znovu jsem se probudil a prosil matku, aby už nikdy nebyla noc. (...)
Dokud ještě měla kamarádky, přidávala to k dobru jako důkaz o mé výjimečnosti.
(...)se smála a posměšně opakovala

Matka: užnikdynebylanoc...



anebo tuto: 

"Matka si četla noviny a přitom mlaskla. Dávala tak najevo nesouhlas i souhlas. Zase jsem nevěděl, ale jistě to bylo zajímavé. Slin měla v puse vždycky dost, ale dnes jakoby jí přestaly docházet"..

ha

Žádné komentáře:

Okomentovat

Licence Creative Commons
Uvedená práce (dílo), jejímž autorem je Anica Jenski, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Nevyužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 Unported .
Vytvořeno na základě tohoto díla: anicajenski.blogspot.com